De cand Alex a inceput scoala si nu mai are unde sa manance o masa calda, asa cum o facea la gradinita, trebuie sa ii asiguram in fiecare zi pachetelul care sa ii tina de foame pana la pranz. Asa ca diversificam intre nuci, banane, mere si, bineinteles, faimosul sandvis, care constituie pachetelul de scoala al majoritatii copiilor.
Invariabil, fiind influentat de colegii de scoala, Alex cere si el uneori cate un sandvis cu unt sau cascaval si “putina carnita”, asa cum mananca majoritatea colegilor. Si cum copiii cer tot ce vad in reclame la televizor, Alex s-a indragostit de spotul celor de la Caroli Foods, care au introdus pe piata singura #mancarecunotificare!
Asa i-am “descoperit” si noi pe cei de la Caroli Foods si, documentandu-ma despre ei am aflat ca sunt liderii pietei de mezeluri din Romania, atat ca valoare cat si ca volum.
Avand in plan sa devina cel mai respectat procesator de carne din Sud-Est-ul Europei, cei de la Caroli Foods si-au schimbat de o perioada strategia si au facut cativa pasi importanti in aceasta directie, de natura sa castige increderea consumatorilor. Nu intru aici in discutia ingredientelor (aici fiecare e in masura sa judece dupa propriile standarde si principii – oricum am vazut ca produsele lor contin cel putin 90% carne).
Cele mai importante masuri din noua strategie mi se par cele pe linie de siguranta alimentara. Majoritatea operatiilor se desfasoara cu utilaje de ultima generatie, dotate cu computere de proces, care deruleaza programe prestabilite pentru fiecare operatie, ceea ce exclude in proportie de 100% lipsa igienei alimentare de care ne lovim atunci cand este implicat factorul uman in procesul de productie.
Cea mai recenta masura pe linie de siguranta alimentara mi se pare si cea mai inovativa, si anume CALORIMETRUL TERMIC pentru o #mancarecunotificare, de natura sa accentueze importanta pastrarii mezelurilor la o temperature optima (atat de catre cei care le vand, cat si de catre noi, consumatorii).
Pentru a evidentia ca produsele Caroli sunt pastrate la temperatura optima, respectiv la 2-8°C, salamurile Semenic Extra de la Caroli au de acum o eticheta inteligenta, cu cadran termosensibil, denumită Carolimetrul Termic. Aceasta isi schimbă culoarea în functie de temperatura produsului:
- sub 8°C are culoarea verde
- peste 8°C incepe să sa coloreze in galben, in semn de atenționare ca produsul trebuie reamplasat la rece, sub 8°C
Mai multe informatii despre CALORIMETRUL TERMIC gasiti pe site-ul celor de la Caroli Foods, aici.
Cu toții știm cat este de important ca produsele alimentare sa fie pastrate în permanenta la o temperatura optima, mai ales ca vine vara in curand si cu atat mai mult cu cat vorbim de ceea ce le mai servim, din cand in cand, ca un moft si copiilor nostri.
In alta ordine de idei, voi ce le mai puneti copiilor in pachetelul de scoala?